Místo práce: Vyškov (informace o místu práce: Vyškov)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• samostatné vedení kompletní personální agendy všech zaměstnanců (řádné vedení osobních spisů zaměstnanců, příprava pracovněprávních dokumentů – smlouvy, pracovní náplně, nástupy, změny, ukončení, organizace a evidence lékařských prohlídek, zadávání a aktualizace dat v programu Pamica, příprava podkladů pro mzdy a následná kontrola zpracování mezd společně se mzdovou účetní)
• komunikace se státními orgány – konzultace, právní výklady
• organizace a koordinace výběrových řízení – kreativita při tvorbě inzerce, hledání cesty, jak rozšířit řady našich zaměstnanců, využívání sociálních sítí, kontakt s uchazeči
• koordinace a zajišťování realizace vzdělávání zaměstnanců
• evidence přehledu právních předpisů z oblasti pracovně právní a mzdové agendy, sledování platné legislativy a zapracování změn do interních procesů firmy, velmi dobrá znalost aktualizovaného ZP
• poradenská, metodická a kontrolní činnost v oblasti personální administrativy
• komunikace a poskytování informací zaměstnancům firmy
• komunikace a spolupráce s vedoucími jednotlivých úseků
Jiné výhody
• práci na HPP - možnost i zkráceného pracovního úvazku
• zázemí ve stabilní společnosti
• u nás nezakrníte, dbáme na profesní i jazyková školení
• široké portfolio zaměstnaneckých benefitů: 13. plat, stravenky, příspěvek na životní pojištění nebo penzijní připojištění, možnost stravování v prostorách firmy nebo využití firemního vozu na dojezd do restaurace, sleva na firemní produkty, notebook, klasické občerstvení na pracovišti (čerstvě pražená káva, čaje atd.), relax zóna (pingpongový stůl, atd.), bezplatné masáže na pracovišti, hrazená výuka AJ aj.
• zajímáme se o volný čas zaměstnanců, organizujeme kulturní a sportovní aktivity
• příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu ve zcela nových moderních prostorech firmy
• na mzdě se spolu domluvíme
• Nástupní termín: ideálně ihned, případně dohodou