Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Klientský pracovník, Personalista
Místo práce:
Druh pracovního poměru: zkrácený úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na této pozici budete:
hlavní kontaktní osobou pro dojednávání veškerých podmínek s dodavateli třetích stran
mít zodpovědnost za správnost dokumentů (smlouvy, faktury, timesheety, atd.)
spravovat interního finančního sytému, včetně vkládání dat
zodpovídat za správnost reportingu v interním systému Navision
kontrolovat a archivovat objednávky a faktury
podporou oddělení IT Contractingu v rámci administrativních aktivit a dle potřeby komunikace s back-office
spoluprácovat na zkrácený úvazek
Jiné výhody
Na oplátku nabízíme:
Pokud uspějete, nabídneme Vám práci pro společnost patřící ve svém oboru k evropské i domácí špičce. Fixní plat a motivující bonusovou složku.
Flexibilní pracovní dobu, která bude z velké části formou home-office. Práci s moderními technologiemi, vzdělávání v oboru, firemní akce,
konference a jiná neformální setkání. Samozřejmostí je u nás také přátelský a optimisticky naladěný tým a moderní pracoviště v centru Prahy blízko
Václavského náměstí.
Také možnost získat mnoho zkušenosti v recruitmentu, executive search a HR Businessu od profesionálů v oboru.