Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ref. č.: 19-13-261907. Máš zkušenost v oblasti trade markegingu v FMCG společnosti? Ovládáš skvěle angličtinu? Chceš se podílet na rozvoji výzmamné společnosti a koordinovat tým pěti lidí? Tak neváhej a pošli mi svůj životopis !!!
TRADE MANAGER bude mít na starosti:
řídit a rozvíjet marketingové strategie orientované na český trh (festivaly, hostesingové aktivity, aj.)
úzká spolupráce s odděleními v rámci klastru (CZ,SK, HU)
dohlížet na dodržování mezinárodních konceptů na lokálním trhu
edukace partherů ohledně benefitů, loyalty programů
vést a koordnovat tým 4-5 lidí, supervize
analytovat a reportovat efektivitu aktivit
Jiné výhody
roční bonus (13. plat, platba v prosinci)
0,6x platu jako jednoroční náhrada na dovolenou (platba v červnu)
meziroční nárůst platů dle situace na trhu a výsledků firmy i jedince
nemají další fin. bonusy
28 dnů dovolené
4 sick-days
5 000,- Kč ve voucherech
kompenzace v nemoci do 43 dnů ročně až do výše 70% mzdy
příspěvek na penzijní připojištění (3 %)
životní a úrazové pojištění 24hod denně
zdravotní péče pro zaměstnance, pro jejich rodiny výrazně zvýhodněné
vzdělávání a školení
zajištěné stravování - částečně hrazené
možnost kariérního postupu a profesního růstu
na některých pozicích (nevýrobních) flexibil.prac.doba
roční bonusy a auta pouze pro top management