Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Provozní manažer koordinuje a zodpovídá za realizaci a rozvoj provozní stránky společnosti zejména v návaznosti na obchodní záležitosti společnosti. Odpovídá za bezproblémový chod jednotlivých poboček (prodejen) a činnost a výsledky obchodních zástupců.
Typické činnosti a pracovní náplň
• podílí se na vytváření a realizaci provozně-obchodní strategie společnosti, včetně aktivního udržování a rozvíjení vztahů s partnery,
• komunikuje s externími firmami spravujícími web stránky, informační systém a počítačovou síť společnosti,
• spolurozhoduje o využití jednotlivých typů prodejních kanálů a nastavení efektivního prodejního konceptu z hlediska provozního i obchodního,
• koordinuje a kontroluje jednotlivé pobočky (prodejny), stanovuje jejich cíle, priority a zabezpečuje podmínky jejich provozu,
• koordinuje a kontroluje obchodní zástupce,
• nastavuje a měří klíčové indikátory výkonu (KPI) v prodejní síti,
• motivuje, hodnotí a kontroluje zaměstnance (prodejce a obchodní zástupce),
• sjednává strategická partnerství v oblasti provozu a obchodu s jinými firmami,
• pravidelný provozně-obchodní reporting majiteli společnosti.
Jiné výhody
• zázemí etablované společnosti,
• motivující pracovní ohodnocení,
• dostatečné pravomoci k plnění firemních úkolů,
• firemní vozidlo, notebook, mobilní telefon,
• otevřenost vlastním nápadům.