Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Mzda: 25000 - 35000 CZK/m
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme zkušenou recepční pro menší společnost v Hradci Králové.
Co Vás bude čekat?
* prakticky vše kolem administrativy - back office
* podpora účetních - sepisování smluv. mzdové výměry, podklady pro mzdy
* podpora při BOZP
* dohled na vybavením kanceláří
* komunikace se všemi členy v rámci společnosti, ale i navenek
* a další procesně-administrativní úkoly
Jiné výhody
Benefity:
* stravenky
* práce v malé firmě
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.