Osobnostní předpoklady a dovednosti
praxe v oblasti obchod/marketing 10 let min., minimálně 5 let na ředitelské, manažerské či podobné pozici v oblasti marketingu s odpovědností za strategické marketingové plánování a řízení,
prokazatelné manažerské schopnosti, řízení, motivace týmů, strategické myšlení, ekonomická gramotnost,
organizační schopnosti, zkušeností s vytvářením oddělení mezinárodního marketingu a jeho řízení,
výborné komunikační dovednosti, schopnost argumentace při obhajobě svých názorů a nápadů,
permanentní rozvoj znalostí a odvaha aplikovat je v praxi,
schopnost orientace v mezinárodním prostředí, praxe v zahraničí výhodou,
jakákoli praxe z obchodní pozice (KAM, Sales manažer) vítána,
znalost/odpovědnost za tvorbu marketingových budgetů a plánů, znalost tvorby marketingových strategií, znalost marketingového plánování,
znalost Produkt & Brand managementu, marketingové komunikace,
znalost digitálního / on-line marketingu,
znalost a sledování nových trendů a technologií v oblasti marketingu,
vynikající znalost anglického jazyka