Administrativní pracovník, referent
Místo práce: Kladno
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Administrátor skladu/Kladno
Pro našeho klienta, dynamickou mezinárodní výrobní společnost, hledáme šikovného člověka na pozici administrátor skladu.
Jedná se o administrativní práci v prostředí teplé kanceláře, kde budete mít na starosti organizaci příjmu a výdeje zboží. Budete spravovat skladový systém v prostředí SAP, kontrolovat tok zboží, řídit inventuru ad. Budete komunikovat jak s výrobou a obchodním oddělením, tak i se skladníky a řidiči. Jedná se o práci na 8h směny od pondělí do pátku, které se střídají po týdnu: ranní, odpolední, noční. Tato pozice je tedy vhodná pro člověka časově flexibilního.
Zaujme ten, kdo již na podobné pozici pracoval (stačí i kratší zkušenost), kdo má znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí a příjmem zboží. V ideálním případě nabízí i praxi se SAP (ale není to podmínkou). Rozhodně ale musí uživatelsky ovládat MS Office. Také má výhodu ten, kdo se chce učit novým věcem, kdo je v práci samostatný a pečlivý.
Firma kromě základní mzdy a směnových příplatků nabízí i měsíční osobní ohodnocení. Také poskytuje benefity v podobě dotovaného stravování, týdne dovolené navíc, odborného jazykového vzdělávání a v neposlední řadě možnosti vnitrofiremního uplatnění do budoucna.
Jiné výhody
Stravenky, týden dovolené navíc, odborné a jazykové vzdělávání.