Oracle Database Administrator

Hledaná pozice

Místo práce: Praha

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Klientem je rychle se rozvíjející IT outsourcingová společnost s ambiciózními cíli a 3 000 zaměstnanci po celém světě a přibližně 300 zaměstnanci v České republice. Dodává služby IT vědeckému průmyslu, velkým podnikům a veřejnému sektoru - zákazníkům, kteří vyžadují vysokou úroveň kvality a bezpečnosti.

V současné době hledáme pozici Oracle Database Administrator, který bude součástí týmu operačních služeb společnosti Oracle.

Oracle Database Administrator

Zaměstnanecké výhody:

Nabízíme atraktivní balíček platů podle vašich zkušeností a seniority. Vaše odhodlání a výsledky jsou navíc odměněny osobními bonusy.

Další bonusy a benefity:

· Příležitost pracovat v multikulturní společnosti, přátelské a dynamické pracovní prostředí + vzdělávací kurzy a školení

· Příležitosti k učení a růstu v rámci společnosti nebo v jiných oblastech, jako jsou soft skills, leadership atd.

· Dovolené 5 týdnů + Sick days +Notebook +Mobilní telefon +Stravovací poukazy

· MultiSport karta umožňující volný vstup do více než 250 sportovních zařízení v Praze

· Flexibilní začátek / konec pracovních hodin a příležitostná práce z domova

· Zahraniční pracovní cesty a jazykové kurzy češtiny pro cizince

Co požadujeme:

Jako odborník společnosti Oracle očekáváme, že budete mít OCP nebo rovnocenné znalosti v rámci provozu společnosti Oracle. Očekáváme, že máte rozsáhlé znalosti o databázových produktech společnosti Oracle (12c, 11G, 10G, OEM, RMAN a / nebo ExaData), stejně jako dobré znalosti o technologiích Unix, Linux, Windows, Network a Clustering.

Máte silné analytické schopnosti, stejně jako pozitivní způsob myšlení. Mluvíte a píšete plynule ANJ.

Vaše povinnosti:

Jako Oracle Database Administrator budete zodpovědní za každodenní operace a optimalizaci databází Oracle našich zákazníků. Budete zpracovávat více než +950 instalací Oracle.

Společně budete sdílet své znalosti zkušenosti v rámci team, který se vzájemně podporuje při řešení každodenních úkolů.

Dále se budete:

· podílet na každodenním provozu řízení incidentů, služeb a změn požadavků na změnu

· zapojovat do konsolidace, automatizace a optimalizace výkonu a poskytovat poradenství.

Inzerující společnost

Randstad s.r.o., IČO: 24732486

Praha 5, Karla Engliše 519/11, PSČ 150 00

Kontakt
Ivo Twardzik, ivo.twardzik@randstad.cz, 773070984

Další nabídky práce

Práce v oboru: IT

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Nemoc z povolání
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobrý den,za měsíc to bude 10 let co pracuji ve firmě. Letos v březnu na pravidelné roční prohlídce u firemního lékaře nás poprvé poslal na měření karpálu.Byly mi naměřeny a firemní lékař mě poslal na... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.