Administrative support with Eng + second language

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Are you looking for an administrative position in HR? Are you fluent in English and second language?

If you answered YES twice then there is a great opportunity opening in front of you! We are searching for candidates suitable for a position of Administrative support in HR department in a dynamic and professional international company.

Job description:
- Primary responsibility for delivery and work transition of all processes related to HR data administration
- Peoplesoft data administration
- Processing HR requests from employees by email and phone to particular departments
- Communication with management, payroll and HR department

Availability to start ASAP
Location in Prague 4
Length of contract for 6 months with possibility of extension (via agency employment)

Jiné výhody

Benefits:
- Meal vouchers (80 CZK/day)
- 5 weeks of vacation

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV both in English and Czech language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- University degree
- Proficient in MS Office
- Very good command of English and second language (German or Czech)
- Experience in administration and customer service is a plus
- Sound Knowledge of end to end HR processes and concepts are a big advantage
- Organized and systematic personality

Inzerující společnost

Grafton Temporary Staffing, IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
temps@grafton.cz, + 420 242 456 650

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Nemoc z povolání
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobrý den,za měsíc to bude 10 let co pracuji ve firmě. Letos v březnu na pravidelné roční prohlídce u firemního lékaře nás poprvé poslal na měření karpálu.Byly mi naměřeny a firemní lékař mě poslal na... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.