Administrative support with Eng + second language

Nabídka pracovní pozice od 18. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Are you looking for an administrative position in HR? Are you fluent in English and second language?

If you answered YES twice then there is a great opportunity opening in front of you! We are searching for candidates suitable for a position of Administrative support in HR department in a dynamic and professional international company.

Job description:
- Primary responsibility for delivery and work transition of all processes related to HR data administration
- Peoplesoft data administration
- Processing HR requests from employees by email and phone to particular departments
- Communication with management, payroll and HR department

Availability to start ASAP
Location in Prague 4
Length of contract for 6 months with possibility of extension (via agency employment)

Jiné výhody

Benefits:
- Meal vouchers (80 CZK/day)
- 5 weeks of vacation

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV both in English and Czech language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- University degree
- Proficient in MS Office
- Very good command of English and second language (German or Czech)
- Experience in administration and customer service is a plus
- Sound Knowledge of end to end HR processes and concepts are a big advantage
- Organized and systematic personality

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činí 45 573 Kč hrubého, v Praze vzhledem k vyšším...více

Partners Financial Services