Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Projektant, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Karviná, Ostrava-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
28 DNÍ PLACENÉHO VOLNA
48.000,-Kč NA BENEFITECH
FIXNÍ MZDA + PROVIZE
Hledáme posily pro naše zákaznické centrum v Ostravě! Jste člověk s energií, výbornými komunikačními dovednosti, citem pro péči a zároveň obchodním duchem? Nepropásněte tuto příležitost a pracujte i Vy pro nadnárodní společnost s dlouhodobou tradicí a jistou budoucností!
• Komunikace s klienty, především telefonická a emailová
• Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
• Představování produktů a služeb stávajícím zákazníkům
• Péče o naše stávající zákazníky
• Komunikace s velkými společnostmi na českém trhu
Jiné výhody
• Jistotu, že se budete podílet na projektech, které jsou úspěšné na tuzemském trhu
• Možnost volby způsobu práce (příchozí linka, odchozí linka nebo písemná komunikace)
• Záruku nadstandardního výdělku (jistý fix jako podpora od nás + zajímavé provize)
• Příjemné pracovní prostředí – každý má své místo, které si může vyzdobit tak, aby se u nás cítil jako doma
• Směny dopředu plánované – nehrozí Vám neplacené přesčasy nebo nečekané směny
• Zázemí nadnárodní společnosti a vedení zkušenými školiteli
• Zaměstnání na HPP
• Podporu a pomocnou ruku kolegů a nadřízených, obzvlášť v začátcích- vše Vás naučí kvalifikovaní kolegové
• Možnost rychlého karierního růstu
• Benefity: stravenky, 28 dní dovolené, benefitní balíčky ve výši 48.000,-Kč/rok navíc