Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Pomoc zákazníkům plnit jejich individuální potřeby a požadavky tak, aby se vždycky rádi vraceli
• Prodej produktů a doplňkových služeb, které zákazníkům zpříjemní život
• Poskytování dobrých rad a odborné konzultace z oblasti energetiky
• Samostatné řešení složitějších problémů zákazníků od A do Z a vše zapracovávat do systému
• Pravidelné setkání s týmem a vedoucím, práce na sobě a zároveň sdílení svých podnětů ke zlepšení
Jiné výhody
• Práci na HPP, nástup možný dohodou
• Zkrácená pracovní doba 37,5 hodin za týden, a to v rozmezí 9 až 21, směny se domlouvají v týmu a jejich harmonogram víte 1 měsíc dopředu
• Práce o víkendu jen 1x do měsíce a místo toho volno v pracovní den
• Plně hrazené vstupní školení, průběžné workshopy a podpora pro další rozvoj
• Fixní mzda a neomezené provize za uzavřené smlouvy
• Možnost kariérního růstu v rámci společnosti
• Prodloužená dovolená na 25 dní + 3 dny osobního volna
• Balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
• Zvýhodněná cena elektřiny a plynu
• Stravenky v hodnotě 80 Kč, od ledna 2018 navýšení na hodnotu 100 Kč
• Odměna za doporučení nového kolegy na otevřené pozice
• Místo výkonu práce: Centrum Chodov a NC Eden, zpočátku střídání na obou pobočkách