Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jako Business Consultant budeš mít příležitost podílet se na konzultačních projektech zejména v bankovnictví.
Budeš mít jedinečnou možnost vytvářet, designovat a nastavovat nové procesy a business modely a pomáhat klientům je integrovat a využívat. Zároveň dostaneš příležitost rozvíjet svou schopnost řešit problémy, svůj leadership a zručnosti v oblasti vedení týmu.
Tvé každodenní odpovědnosti na projektu budou různé a budou zahrnovat:
• Komunikaci se zástupci zákazníka, mapování jejich business a technických problémů a účast na jejich řešení
• Přípravu návrhů řešení na základě technických a funkčních požadavků a specifikací uživatelů a účast na přípravě dokumentace
• Realizaci případových studií, finančních nebo funkčních AS-IS/TO-BE procesních analýz
• Design nových business procesů, capabilit a podpůrných technologií
• Tvorbu komunikačních materiálů, tréningů a dalších pomůcek na podporu aktivit řízení změny
• Projektové řízení / koordinaci interních nebo externích zdroj
Jiné výhody
• Přímá spolupráce s manažery významných firem na zajímavých business projektech
• Práce v malých, efektivně fungujících týmech
• Intenzivní koučink od zkušených manažerů a pololetní hodnocení dosažených výsledků práce
• Série profesionálních školení
• Perspektiva rychlého kariérního růstu až na manažerskou pozici
• Až 6 týdnů dovolené
• Balíček zaměstnaneckých benefitů (pronajatá vila na Bali, stravenky, cestovní a životní pojištění, multisport karta, mobil a notebook i k soukromým účelům, zaměstnanecký referral bonus, profesní školení, firemní akce, atd.)