Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Příjem a evidence dodavatelských faktur, zaúčtování vč. dobropisů, vystavování platebních příkazů, sledování obchodního případu, účtování banky, účtování pokladny vč. valutové, požaduje a vyplácí výkazy výdajů za hotové, zahr. cestovní příkazy, zpracování DPH, silniční daně, zpracování výkazů pro Statistický úřad, příprava roční závěrky a spolupráce s daňovým poradcem a auditorem, měsíční závěrky, účtování skladu, majetku, měsíční analýzy ziskovosti prodaných strojů, výkonnosti serv. mechaniků, obchodníků, účtování leasingů, zápočtů, časového rozlišení, zúčtování záloh, rozpouštění vedlejších nákladů, dohadných položek, provádí inventury majetku dle příkazu jednatele, připravuje podklady pro úvěry, půjčky, investice, odpovídá za metodické vedení a kontrolu činnosti účtárny, zpracovává podklady pro provize obchodních zástupců atd.
Jiné výhody
• zaměstnání v zavedené
• stabilní a prosperující firmě
• podporu zkušeného kolektivu
• služební telefon