Customer Service Representative

Nabídka pracovní pozice od 13. 12. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Call Operator, Card Services Clerk, Claims Administrator, Client officer, Customer Support Specialist

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time

Termín nástupu: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Insignia is one of the most bespoke lifestyle management and payment service groups in the world. We are seeking Customer Service Representatives to join the launch of Insignia Cards Ltd service centre in Bratislava, a financial institution providing Card products and services to clients globally.

This is an exciting opportunity for the right individual who is seeking a career within a fast growing, dynamic company expanding both locally and internationally.

The successful candidate will be responsible for:
- Managing Premium level customers, responding to their enquiries regarding financial transactions and payments.

Jiné výhody

You will be the part of one of the best international lifestyle management companies and young highly motivated team, as well as provided with trainings and continuing education, company events and other benefits.

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: University education (Master's degree)
Zaměření, obor: Customer service; Call center; Cards support; Banking
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University education (Bachelor's degree)

Znalosti

  • Language skills
    • English - Proficiency (C2)
    • French - Proficiency (C2)
    • German - Proficiency (C2)
    • Italian - Proficiency (C2)
    • Russian - Proficiency (C2)
  • Computer skills - user
    • Microsoft Outlook - advanced

Požadovaná praxe
2 let

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Experience required:

- Service background of a minimum of 2 year's customer service or call centre experience.
- Previous experience in credit cards and banking is considered an asset.

Skills and abilities:
- Verbal and written communication skills to assist customers.
- Fluency in Russian or a European language in addition to English language will be an advantage.
- Ability to function in a very fast-paced environment.
- Excellent customer care skills.
- Problem analysis and problem solving skills.
- Good computer skills and proficiency with Microsoft Office.
- A professional attitude when dealing with customers.

Inzerující společnost

Insignia Lifestyle Boutique Limited, organizačná zložka, IČO: 48197726

Havlíčkův Brod - Šmolovy 229, PSČ 580 01

Hlavní oblast působení společnosti
Banking, finance

Počet zaměstnanců
50-99 employees

Zdoj nabídky: Profesia

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Nemoc z povolání
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobrý den,za měsíc to bude 10 let co pracuji ve firmě. Letos v březnu na pravidelné roční prohlídce u firemního lékaře nás poprvé poslal na měření karpálu.Byly mi naměřeny a firemní lékař mě poslal na... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.