Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Koordinátor, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co Vás čeká:
• Komunikace se zákazníky a dodavateli (telefonická i písemná)
• Příjem odvolávek a tvorba expedičních příkazů
• Zajišťování nakupů komponentů a sledování skladových zásob
• Podílení se na plánování výroby za účelem zajištění potřeb zákazníka
• Koordinování dodávky v rámci zajištění lakování a chromování dílů
• Komunikace s ostatními odděleními (výroba, příprava výroby, kvalita)
Jiné výhody
Co získáte:
• Zajímavé až nadstandardní finanční ohodnocení na dané pozici
• Zázemí moderní a expandující zahraniční společnosti
• Plnohodnotné zaškolení
• Závodní stravování s příspěvkem
• 22 dní dovolené (každý rok navýšení o jeden den), pružnou pracovní dobu
• Příspěvek na dopravu do zaměstnání, možnosti firemní dopravy z okolí
• Jazykové kurzy zdarma, odborné vzdělávací možnosti v rámci požadavků pozice
• Firemní akce, teambuildingy…
Lokalita: pomezí Jihomoravského kraje a Vysočiny s dobře organizovaným spojením z Brna
Pracovní doba: flexibilní s pevným středem 9-14
Datum nástupu: na dohodě
Pokud Vás tato příležitost zaujala a máte zájem o více informací, neváhejte mě kontaktovat a zašlete mi Váš životopis.
Na spolupráci se těší
Anna Gabaľová, REED – MSS
Anna.Gabalova@reedglobal.com
sledujte nás i na www.reedglobal.cz, www.facebook.com/RSRCzechRepublic
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke shromaždování, zpracování a uchovávání Vašich osobních údajů v souladu se zákonem c. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.