Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pracovní náplň
samostatná administrativní a organizační činnost
spolupráce při přípravě podkladů pro jednání, tvorba nabídek prodeje (příp. pronájmu) archivace dokumentace,
koordinace při zajišťování stavebních oprav budov (příprava podkladů pro výběrová řízení v souvislosti se správou majetku)
činnosti spojené s odprodejem nepotřebného strojního zařízení a majetku (příprava podkladů pro výběrová řízení, administrace, dohled nad realizací)
činnosti spojené s odstraňováním objektů (příprava podkladů pro demolice, výběrová řízení, administrace, dohled nad realizací)
příprava smluvních dokumentů (kupní smlouvy, smlouvy o dílo a rámcové smlouvy)
Požadujeme
SŠ nebo VŠ vzdělání, obor strojní (montáž strojů a zařízení nebo stavební (pozemní stavitelství)
znalost práce na PC (MS Office), Lotus Notes výhodou
řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, zákona č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) výhodou,
znalost AJ na komunikativní úrovni
dobré komunikační schopnosti, flexibilita, asertivní jednání
vysoká míra samostatnosti a odpovědnosti
Nabízíme
jistota stabilního zaměstnání v prosperující společnosti
teplé obědy za 19 Kč (v ceně hlavní jídlo, polévka, dezert/ salát)
5 týdnů dovolené
příspěvek na penzijní připojištění až do 500 Kč/ měsíc
multifunkční volnočasová poukázka UNIŠEK+ v hodnotě 1.500 Kč/ ročně
zvýhodněné mobilní tarify pro zaměstnance a jejich blízké
zvýhodněné rekondiční a zážitkové pobyty
zvýhodněné ceny produktů skupiny AGROFERT, a. s.
zaměstnanecké akce a další atraktivní benefity
možnost dalšího vzdělávání (např. kurzy anglického jazyka, odborného vzdělávání a další)