Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Mzda: 25 - 35.000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Facility a property management
• správa budov, údržba, revize a opravy přidělených objektů a jejich technologického zařízení
• zajištění správného provozu budov, preventivní opatření
• kontrola a sledování spotřeby energií a jejich evidence
• řešení výjimečných situací, havarijních stavů a krizových situací
• uplatňování garančních závad, řešení pojistných událostí, organizování drobných prací, řešení objednávek prací a výběr vhodného dodavatele
• koordinace a komunikace s dodavatelskými a servisními firmami a ostatními zainteresovanými stranami.
• pravidelný reporting provedených prací a fungování přidělených objektů, vedení provozní dokumentace
• kontrola a převzetí provedených prací, oprav a náprav.
• kontrola dodržování smluvních vztahů s dodavateli služeb
• vyhlašování tendrů na dodavatelské služby, jejich zhodnocení a komunikace se zahraničním partnerem
• sledování odvedené práce, dodržování platebních podmínek dodavatelů, kontrola oprávněnosti fakturace
• vytváření a aktualizace pasportů budov
Jiné výhody
• Zázemí kvalitní společnosti s dobrou pozicí na trhu
• Příjemné pracovní prostředí
• Služební auto a mobilní telefon
• Nástupní plat: 25 000,-/ 35 000,- dle praxe a znalostí uchazeče
• Kariérní růst v koordinaci s finančním ohodnocením.
• Příspěvek na stravování