Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Brno-město, Brno-venkov
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- poradenství klientům při jejich vlastním obchodování - jde o oblast obchodu, investic, FOREXu, burzy apod.
- podpora klientů při zprostředkování obchodu na tuzemských a zahraničních trzích
- péče o významné stávající klienty společnosti
Na tuto pracovní pozici hledáme aktivní a samostatné kandidáty se zájmem o oblast obchodu a zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, s možností velmi nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Jiné výhody
Nabízíme:
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- dynamický a přátelský tým kolegů
- zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci s možností významného profesního růstu
- nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- podporu profesního vzdělávání
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- flexibilní pracovní dobu
- široká možnost osobního a profesního rozvoje
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem