Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat:
- aktivně komunikovat s potenciálními a stávajícími klienty - jde o oblast obchodu, investic, FOREXu, burzy apod.
- budovat a dále rozvíjet velmi dobré vztahy se zákazníky firmy
- jednat s klienty (telefonicky, emailově, osobně)
- support klientských požadavků, registrace zákazníků
- spolupracovat se zkušenými kolegy v teamu
- aktivně růst v rámci společnosti - účastnit se školení, zkoušek, zahraničních stážích
- evidovat dokumenty v CRM systému
Pokud jsme Vás zaujali, budeme rádi za Vaši reakci na tuto nabídku práce.
Jiné výhody
Nabízíme Vám:
- zajímavou a různorodou práci na hlavní pracovní poměr (HPP)
- zajímavé finanční ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 20-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci v příjemném a pohodovém pracovním týmu
- pobočku mezinárodní stabilní společnosti v Praze
- velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost výrazného osobního a profesního rozvoje – jde o pozici s možným karierním růstem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem