Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Brno-město, Brno-venkov
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co vlastně budete dělat?
- poskytovat rady a návrhy obchodních řešení - investice, FOREX, burza apod.
- aktivně udržovat a rozvíjet velmi dobré vztahy se zákazníky firmy
- aktivně řešit obchodní potřeby klientů
- podporovat zákazníky
- aktivně komunikovat s kolegy i z jiných oddělení firmy
- řešit související administrativu
- reportovat Vaše denní a měsíční aktivity
Jiné výhody
Co Vám můžeme nabídnout?
- na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové
- samozřejmostí je také občerstvení na pracovišti a skvělá vybavenost kanceláří
- zázemí mezinárodní, stabilní společnosti, s pobočkou v Brně
- přátelský a vstřícný pracovní tým kolegů a nadřízených
- možnost seberealizace a uplatnění nápadů a nových řešení
- zajímavé a velmi motivační ohodnocení - možnost nadstandardního mzdového ohodnocení
- možnost velmi zajímavého a výrazného osobního a profesního rozvoje
- v případě aktivního zájmu je možný velmi rychlý kariérní růst v rámci společnosti
- nástup možný IHNED, nebo dle dohody s kandidátem