Helpdesk operátor, IT manager, Team leader
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O NÁS
Prodejny CCC naleznete po celé České republice na Slovensku a v dalších 16 státech Evropy. Jsme společnost, ve které jdeme dopředu rychlým tempem a proto se stále vzděláváme, pomáháme si a učíme se novým věcem. Jsme mezinárodní tým, který žije firemním i mimo firemním životem a problémy řeší se smyslem pro humor.
KOHO HLEDÁME?
Kolegyni nebo kolegu, který rád komunikuje, má trpělivost, baví ho práce s programy i skládání počítačů a techniku má prostě v „krvi“.
Člověka, který dokáže jednoduše vysvětlit i složité věci a umí poradit mailem nebo telefonicky.
Jelikož se jedná o IT podporu pro celou naši prodejní síť v ČR i na Slovensku, pozice bude bavit především člověka, který rád pracuje v terénu.
JAKÉ JSOU HLAVNÍ ÚKOLY IT HELP DESKU V CCC?
Řešení požadavků uživatelů a správa help desk aplikace.
Instalace a správa HW a SW – v provozovnách v ČR a SR.
Zajištění fungování interního IT – diagnostika a odstranění drobných chyb či závad.
Účast na implementaci nových systémů a podpora uživatelů.
Spolupráce s IT manažerem a dalším kolegou na obdobné pozici.
Jiné výhody
CO VÁM ZA VAŠI PRÁCI NABÍZÍME?
Atraktivní finanční odměnu;
Motivační půlroční prémie;
Vzdělávání v oblasti odborného IT a jazykové vzdělávání;
Slevy na firemní produkty;
Stravenky;
Po zaškolení samostatnou práci;
Tým příjemných kolegů se smyslem pro humor;
Práci v sympatickém mezinárodním trojčlenném týmu.