Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- po zaučení kompletní starost o obchodní aktivity společnosti a zařazení na pozici "Obchodní manager" (počítáme, že do 4 měsíců na 100 %)
- 30 % komunikace přímo se strategickými klienty kanceláře a dojednávání obchodů s nimi
- 25 % řízení práce týmu lidí, kteří mají na starost standardní klienty kanceláře, tedy: příprava práce, kontrola práce, vysvětlování, vedení, řešení klientů, se kterými si Vaši lidi neporadí, nástup lidí do týmu a školení
- 25 % kontrolování aktivních obchodů společnosti, tedy nastavování strategie, provedení zakázky s obchodníkem, kontrola provádění nastavených strategií, u nováčků školení, zaučování, řízení přímé a náběr nových obchodníků
- 10 % řízení a řešení zvětšování obchodních aktivit společnosti, kampaně, administrativní zajištění apod.
Tedy 40 % telefon, 30 % přímé vysvětlování, řízení, pohovory a z max. 10 % k tomu potřebná administrativa.
Jiné výhody
- nestandardní možnost, jak se naprostý absolvent a nováček pouze svou chutí a talentem, dostane na pozici, na které standardně nemá, co dělat, ze zkušenosti víme, že naučením si interního člověka dosáhneme lepší výsledky, než učením někoho, kdo již má zažité jiné postupy
- ano, pak nabízíme i benefity, ty snad nejsou pro člověka, kterého hledáme, tak podstatné a ano máme stravenky, máme dovolenou, počítače také, mobil by se také našel atd. atd.
Vyděsil Váš náš přímý přístup? Ano, to byl cíl, pokud ano, nejste člověk pro nás. Řízení je kontaktní sport, takže pokud se na to necítíte, pak víte, co dělat. :)