Místo práce: Uherské Hradiště (informace o místu práce: Uherské Hradiště)
Mzda: dohodou
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mluvíte dobře německy?
Rádi si povídáte a zároveň Vám nedělá problém administrativa?
Pak pro Vás máme ideální prácovní nabídku!
Hledáme komunikativního a zdpovědného člověka, který bude mít na starosti objednávky a komunikaci v rámci německého projektu ve výrobní společnosti. Budete mít na starosti každodenní vyřizování komunikace se zákazníkem a zpracování související administrativy pro výrobu.
Jiné výhody
Benefity:
- 13.plat
- zázemí silné společnosti
- mladý a dynamický kolektiv
- flexibilní pracovní doba
- možnost vzdělávání a dalšího odborného růstu
- flexibilní pracovní doba
Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.
Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.
Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa
Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.