Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak si Vás představujeme?
- máte aktivní zkušenost s obchodem a komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně řešit požadavky klientů
- nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování - investice, FOREX, burza apod. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti tohoto zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Kromě velmi důkladného zaškolení klient nabízí také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
Jiné výhody
Co Vám můžeme nabídnout?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
- různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 30-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání - zdarma
- možnost „nastartování“ budoucí kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem