Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Pokladník, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost ePojisteni.cz je jednou z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Provozujeme největší srovnávače pojištění v České a Slovenské republice, jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech. Společnost ePojisteni.cz, působící na českém trhu od roku 2008, sídlí v moderních kancelářských prostorech v Karlíně.
Naši klienti si spočítají pojištění na webových stránkách a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Neprovozujeme call centrum běžného prodejního typu – naši prodejci nevolají na studené kontakty, neprodávají finanční deriváty nebo sady hrnců. Klienty kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt.
Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu s fotbálkem, ping pongem a boxovacím pytlem, máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – vzdělávání, kvalitní materiály a tréninkovou podporu. Navíc naši zaměstnanci kromě výplaty za svoje výsledky vyhrávají dovolené, skútry a další kulturní či jiné zážitky – pořádáme teambuildingy, chodíme společně zdarma do divadla, na večeře atd. Naše/Vaše asistentka Vám každý den donese i kávu až na stůl – pokud si tak přejete.
Neváhejte zaslat životopis, zeptat se na další informace. Těšíme se na Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
*Telefonické oslovování klientů, kteří projevili zájem o námi nabízený produkt (na našich internetových stránkách si udělali cenovou kalkulaci na povinné ručení, havarijní pojištění)
*Zjištění aktuální situace klienta a informování o aktuálních akcích společnosti
*V případě zájmu klienta o námi nabízené služby, předání kontaktu na prodejní oddělení
*Práce s interním systémem a základní administrativní činnost
Jiné výhody
*Práci na hlavní pracovní poměr
*Ranní směny, pracovní doba Po – Pá
*Prostor pro seberealizaci a možnost kariérního růstu
*Fixní hrubou mzdu + bonusy
*Vzdělávání a další rozvoj odborných dovedností a znalostí, hrazená výuka AJ atd.
*Odpovídající finanční ohodnocení a balíček zaměstnaneckých výhod (bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, firemní akce, benefity, skvělá snídaně pro zaměstnance na denní bázi a klasické občerstvení na pracovišti (čerstvě pražená káva, mléko, čaje atd.), firemní čajovna včetně občerstvení, relax zóna (pingpongový stůl, fotbálek, boxovací pytel atd.), plně hrazené neomezené volání, bezplatné masáže na pracovišti aj.
*Velmi atraktivní moderní prostředí ve zcela nových prostorech v centru Prahy s výbornou dopravní dostupnosti (v okolí 500 metrů se nachází široké spektrum služeb - květinářství, pošta, lékárna, klinika, supermarkety atd. Je zde k dispozici více jak 30 restaurací, kaváren i hospůdek. Dostupnost - tramvajová zastávka Křižíková/Urxová, stanice metra B, přívoz *Pražské integrované dopravy, cyklostezka atd. Více informací o lokalitě naleznete zde -http://www.rivergarden.cz/#lokality)
*Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
*Příležitost pracovat pro největší srovnávač pojištění v České republice!
*Nástupní termín: IDEÁLNĚ IHNED, případně dohodou