Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zajišťování veškerých administrativních procesů souvisejících s provozem elektronického systému spisové služby po stránce výkonné a metodické,
• dle platné legislativy metodické řízení a zajišťování fyzické péče o dokumenty vznikající z činnosti LČR .
• Aktivně se podílí na administraci spisové služby.
• Konzultuje a zpracovává nové požadavky oprávněných zaměstnanců týkajících se spisové služby.
• Podílí se na metodickém školení a vedení nových zaměstnanců v dané oblasti.
• Provádí vyšší stupeň HelpDesku pro uživatele spisové služby, úzce spolupracuje s odborem informačních a komunikačních technologií při správě uživatelů…
Jiné výhody
• Zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci ve velkém, stabilním podniku,
• odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, podíl na HV podniku,
• systém zaměstnaneckých benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, 5 týdnů dovolené apod.),
• zkušební dobu 3 měsíce.