Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chceš nastartovat nebo uplatnit své zkušenosti v oblasti HR?
Chceš se profilovat v zavedené menší společnosti která tě zaučí a dá příležitost tvým schopnostem?
Hledáme někoho komunikativního, přizpůsobivého, kreativního, nadšeného, se zájmem o lidi, kterému také nejsou cizí nové technologie a výzvy. Vítáme studenty, čerstvé absolventy, maminky na mateřské i všechny motivované které se chtějí v recruitmentu něčemu naučit.
Hledáme kolegu/kolegyni s dobrými komunikačními schopnostmi pro telefonický nábor kandidátů, jejich získávání pro portál, aktualizaci údajů apod. Asistentka bude pomáhat recruiterům se zpracováním informací o uchazeči, s aktualizací databáze, tvořením textů a další různorodé administrativní podpory.
Jedná se zprvu o cca 70% práce po telefonu, zbytek je komunikace po mailu, linkedinu a případně osobní komunikace s kandidáty.
Přesná náplň práce může být přizpůsobena tvým schopnostem, možnostem a vlastní iniciativě.
Požadavky:
- Práce min. na 20h týdně
- AJ na základní komunikativní úrovni
- Předchozí zkušenosti v administrativě/callcentru vítány
- Spolehlivost, dochvilnost a orientace na výsledek
- Nástup co nejdříve/dohodou
Do systému Tě zaučíme a s naším týmem se na tebe těšíme.
Jiné výhody
- možnost flexibilní prac. doby
- práci pro mladý tým
- možnost vypracování na IT recruitera
- motivační benefity za výsledky
- přátelské prostředí firmy do 20 zaměstnanců
- kanceláře na Praze 4 Budějovické