Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Kompletní řízení, koordinace a realizace projektů.
Sestavování projektových týmů napříč celou organizací (interní a externí zdroje), jejich vedení a koordinace. Definování cílů.
Příprava a vedení projektových dokumentů: projektový plán, rozpočet, reporting v rámci TOP managementu, seznam rizik a problémů, projektová komunikace, monitoring.
Zodpovědnost za projektové náklady, dodržení termínových plánů, včasná komunikace problémů, návrhy řešení.
Koordinace přípravy tendrů.
Komunikace s dodavateli, zkušenost s jejich řízením, včetně souvisejících procesů.
Podpora přípravy metodik a pravidel pro řízení projektů a jejich aplikace v organizaci.
Jiné výhody
Velmi perspektivní, ale i náročná pracovní pozice v prostředí prestižní stabilní společnosti.
Odpovídající finanční i nefinanční ohodnocení.
Po dohodě i možnost home office.
Příjemné pracovní prostředí.
Přímým nadřízeným této pozice je člen představenstva společnosti pro provozně-ekonomický segment.
Místo výkonu práce: zejména Pardubice/Pardubický kraj.
Nástup možný ihned i po dohodě.