Místo práce: Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
spoluvytváření a implementaci strategie nákupu v přidělených komoditách, provádění výběru dodavatelů, sjednávání cen a smluv s dodavateli, evidence, správa systému strategických partnerství, hodnocení a rozvoj dodavatelů, vedení příslušné dokumentace, nárokování rámcových bonusů a slev, projekčních odměn, kooperace s interními úseky firmy (projekce, obchod, příprava, výroba),
údržba nákupních dat v systému Řízení stavební výroby (databáze, podmínky, IRL), plánování a snižování nákladů na komponenty/materiál, zajišťování dodávek strategicky nakupovaných komponent na stavby (logistika), zajišťování kontroly, evidence a zpětného vracení zboží dodavatelům ze staveb, komunikace a koordinace s centrálním nákupem mateřské společnosti, reporting menežmentu společnosti - pozice je podřízena OŘ
Jiné výhody
perspektivní pracovní pozice v prostředí společnosti z významné skupiny, motivující finanční ohodnocení s významnou výkonovou složkou v závislosti na výsledcích;
práce, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti,
firemní benefity – stravenky, služební automobil i k soukromým účelům, využití firemních cen na zboží a služby i pro zaměstnance, flexibilní pracovní doba, nástup možný ihned