Osobnostní předpoklady a dovednosti
Umíte se SAP? Znáte korporátní procesy? Máte ambice stát se team leaderem nebo už tým vedete? Víte, že vám role manažera týmu sedne? Máte přirozenou autoritu a získat si respekt je pro vás snadné? Chcete být ve firemním prostředí, kde s vámi budou pracovat a posouvat vás úměrně k vašemu potenciálu?
Pro našeho klienta, silnou obchodní společnost spadající do mezinárodní skupiny působící ve více než 40 zemích světa, hledáme kandidáty na pozici Team Leader.
Nový kolega/nová kolegyně bude mít na starosti vedení pětičlenného týmu v oddělení logistiky/skladového hospodářství. Samostatně pak kontrolu ocenění skladových zásob, vkládání faktur do interního systému SAP a správu nových smluv s dodavateli. Bude komunikovat s účetním oddělením, oddělením controllingu a oblastními manažery.
Náplň práce:
- Zakládání nových nákupních kontraktů a změn cen do systému
- Kontrola ocenění skladových zásob ve spolupráci s oddělením controlingu
- Procesování faktur za dodávky zboží na pobočky, za přepravu a ostatní nákladové faktury
- Údržba dat o dodávkách na pobočky a zákazníkům (nakládky z terminálu vs. dodávky)
- Komunikace s oblastními manažery a vedoucími poboček
- Spolupráce na zefektivnění procesu měsíční účetní uzávěrky zásob (cenová dorovnání, převody a úpravy skladových zásob) spolu s vytvářením kontrolních reportů
- Vedení týmu a koordinace práce členů týmu
Vhodný kandidát:
- SŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti z pozice vedoucího týmu vítáme
- Znalosti z oblasti logistiky, skladového hospodářství výhodou
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
- Znalost systému SAP výhodou
- Zákaznický přístup a orientace na výsledek
- Komunikativnost, pečlivost, loajálnost, spolehlivost a flexibilita
- Schopnost práce v týmu
- Schopnost samostatně se rozhodovat
- Silné organizační schopnosti
- Ochota a schopnost učit se novým věcem
Klient nabízí:
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Výborně dostupnou lokalitu pracoviště v centru Prahy (metro, tramvaj)
První pracovní smlouva je na dobu určitou 1 rok, jde o vnitrofiremní standard. Po prvním roce dochází k prodloužení.
- Finanční ohodnocení úměrné zkušenostem
- Roční bonus formou 13. platu
- Nástroje potřebné pro výkon práce - telefon, PC
- 5 týdnů dovolené, 2 sickdays
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na sport, kulturu, dovolenou, vzdělávání, zdravotní péči
- Příspěvek na penzijní, životní nebo úrazové připojištění a pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Výborně dostupnou lokalitu pracoviště v centru Prahy (metro, tramvaj)
První pracovní smlouva je na dobu určitou 1 rok, jde o vnitrofiremní standard. Po prvním roce dochází k prodloužení.