Osobnostní předpoklady a dovednosti
Umíte anglicky a chcete angličtinu využívat v práci?
Vyhovuje Vám různorodá práce, administrativní činnosti spojené s různým vyřizováním, zajišťováním...?
Umíte si vše dobře zorganizovat?
Chcete, aby Vaše práce byla důležitá a přínosná a vidět za sebou výsledky?
Tak to jste náš člověk ! :)
Pro českou obchodní společnost s mnohaletou tradicí hledáme šikovnou posilu na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA
CO VŠECHNO BUDETE DĚLAT?
- zadávat objednávky do systému a připravovat smlouvy
- zajišťovat dopravu a příjem
- vystavovat faktury, případě potřeby řešit pohledávky
- komunikovat se zahraničními dodavateli
- podílet se na tvorbě ceníků
- spolupracovat s obchodními zástupci
- s obchodním týmem se účastnit výstav a veletrhů
- připravovat podklady na porady
CO SPOLEČNOST NABÍZÍ:
- zajímavou mzdu od 26 000 Kč, s variabilní složkou až do 35 000,-
- příspěvek na dovolenou 10 000,-
- stravenky
- flexibilní pracovní dobu, možnost využití i home office
- od příštího roku 5 týdnů dovolené
KOHO/CO POTŘEBUJEME:
- hodně komunikativního středoškoláka, který je důsledný, pečlivý
- zkušenosti z administrativy, obchodu výhodou
- aktivní znalost angličtiny
- dobrá znalost práce s MS OFFICE
- ŘP výhodou
Místo výkonu: Velké Meziříčí (pokud budete z Brna, tak Vám zajistíme odvoz)
V případě Vašeho zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete strukturovaný životopis prostřednictvím odpovědního formuláře nebo přímo na mail: hana.adamcova@aprofes.cz
Pokud o někom víte, koho by pozice oslovila, uvítáme i Vašeho doporučení.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.