Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Správa budov – administrativa, rozúčtování nákladů jednotlivých SVJ až po jednotlivé vlastníky, rozúčtování nákladů pro provoz nemovitostí; vedení účetnictví jednotlivých SVJ, nemovitého majetku; spolupráce s ekonomickým oddělením firmy, jednání s dodavateli médií (el. eng., plyn, teplo, aj.) a služeb, vedení pohledávek, komunikace s výbory SVJ, případně majiteli nemovitostí.
Jiné výhody
- Zázemí stabilní české firmy, která je na trhu již 26 let
- Platové ohodnocení odpovídající náplni práce
- Práci ve zkušeném kolektivu, kde hledáme, jak to jde a ne jak to nejde
- Pracovní pozice (HPP) bude uzavřena na jeden rok se zkušební dobou 3 měsíce, místo výkonu práce Brno.
- Stravenky
- Motivační prémie za dobře odvedenou práci
- Příspěvek na dopravu pro mimobrněnské uchazeče