Administrativní pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- aktivní zajišťování konzultační, poradenské, technické, obchodní a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
Jiné výhody
Rádi nabídneme:
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Prahy)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně i jinou formou, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- intenzivní podporu kolegů a nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- průběžné zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s kariérním postupem
- práci v dobrém pracovním týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem