Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
administrativní správa hotelu poblíž Prahy nebo administrativní chod celé kanceláře společnosti
práce s rezervačními systémy nebo administrativní podpora správy nemovitostí
úzká spolupráce s provozním hotelu (v případě asistentky pro hotelové rezervace)
příprava akcí, svateb, večírků, firemních meetingů apod. (v případě asistentky pro hotelové rezervace)
Jiné výhody
práce pro společnost s dobrým jménem
práce v přátelském malém kolektivu
práce v Praze v kanceláři, nikoliv přímo v hotelu
dobré platové podmínky
možnost home office
možnost pracovat na plný i zkrácený úvazek
práce vhodná pro studenty, absolventy, maminky po mateřské, dámy/pány v penzi
časová flexibilita
5 týdnů dovolené
3 sick days
školení, jazykové kurzy apod. (pouze plný úvazek)
stravenky
firemní telefon