Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Office manager, Specialista back office
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do našeho úspěšného týmu hledáme novou posilu, která zajistí komplexní chod naší kanceláře. Jsi rychlá, ale přesto pečlivá, spolehlivá a zodpovědná? Připoj se k nám a nastartuj s námi tvojí kariéru!
Nabízíme ti možnost nabytí praxe v jedné z největších realitních společností v Praze.
Náplň práce:
- komplexní zajištění chodu kanceláře
- správa obchodní databáze
- odpovědnost za příchozí / odchozí komunikaci
- obchodně administrativní podpora obchodníkům
- kontrola práce obchodníků
- sjednávání obchodních schůzek
- organizace focení nemovitostí, popisy zakázek
- obhospodařování inzerce na realitních serverech
- práce v kanceláři, ale i v terénu v rámci sekretariátní činnosti
- vedení diáře, kontrola zasedací místnosti a pořádku
- operativní plnění úkolů zadané nadřízeným
Jiné výhody
- zázemí silné a stabilní jedné z největších pražských realitních kanceláří dumrealit.cz INVEST
- prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu = ideální příležitost pro čerstvé absolventy!
- práci na hlavní pracovní poměr
- odpovídající finanční ohodnocení + bonusy za kvalitně odvedenou práci
- kariérní a osobností růst
- komplexní zaškolení v oboru
- dynamické mladé a přátelské pracovní prostředí
- benefity (mobilní telefon, tarif s neomezeným voláním a internetem, stravenky)
- pravidelné firemní akce
- moderní plně vybavená kancelář v centru Prahy