Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
OBCHODNÍ REFERENT - PODPORA OBCHODNÍKA - OBCHODNÍ ASISTENT
Hledáte nový, zajímavý job, přátelské, akční a veselé kolegy?
Máte vzdělání technického směru nebo alespoň technické myšlení?
Domluvíte se běžně anglicky a angličtinu chcete denně využívat?
Chcete být novým členem dynamického týmu mezinárodní top firmy v oblasti řešení pro podporu prodeje – merchandisingu a in-store?
Pokud ano, BINGO, hledáme právě Vás - toho nejschopnějšího OBCHODNÍHO REFERENTA - PODPORU OBCHODNÍKA - OBCHODNÍHO ASISTENTA - akčního člověka, který bude pravou i levou rukou svého obchodníka, bude denně komunikovat se zákazníky, zpracovávat jejich požadavky, vypracovávat nabídky, vytvářet šmrncovní prezentace, sledovat skladové zásoby a bude spojkou mezi zahraniční centrálou, logistikou, výrobou, skladem, který všechno pohlídá, zajistí, zařídí, zorganizuje a naplánuje.
Co tedy budete celý den dělat?
- evidovat objednávky, sledovat a koordinovat dodávky zboží
- komunikovat se zákazníky a zajišťovat jim top servis
- vytvářet spoustu nutné administrativní agendy
- komunikovat se zahraniční centrálou ohledně designu produktů, logistikou, výrobou i skladem
- spolupracovat se svým obchodníkem v takovém mini týmu
Co budete potřebovat?
- alespoň krátkou praxi v zákaznickém servisu, administrativě nebo obchodním oddělení
- nebát se mluvit a psát anglicky
- technické myšlení a zdravý selský rozum
- umět velmi dobře pracovat s PC - administrativa Vás opravdu musí bavit
Co za to?
- HPP v super firmě
- klouzavou pracovní dobu
- zajímavé finanční ohodnocení a spoustu benefitů (mzda od 25.000, po zkušební době od 30.000 + 13. plat)
- příjemný a přátelský kolektiv, který má ráda kapku černější humor