Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
O co vlastně jde?
Stabilní společnost hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince kontaktního centra a starat se o volající zákazníky.
Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.
Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).
48 000,-KČ BONUSY!
28 DNÍ PLACENÉHO VOLNA!
STRAVENKY!
Co bude náplní tvé nové práce?
-budeš řešit požadavky klientů innogy na příchozí lince
- v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty innogy na základě jejich individuálních potřeb
- budeš se zabývat i prodejem produktů innogy - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně tu nejlepší a nejvýhodnější cestu
- budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem kontaktního centra
Jiné výhody
Co od nás můžeš čekat?
- práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
- skvělou nástupní mzdu na této pozici – 19 550 Kč!
- výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
- atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
- stravenky ve výši 80 Kč
- propracovaný systém kariérního růstu
- možnost využít anglický jazyk
- benefitní balíček ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
- innogy start balíček ve výši 21.000 Kč- možnost čerpání již v průběhu prvního roku
- placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví