Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista back office, Telefonní operátor
Místo práce: Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Místo výkonu práce: Zlín nebo Ostrava
Chcete pracovat v mezinárodní, stabilní společnosti zabývající se energiemi? Hledáme telefonní konzultanty na odchozí linku. Pokud chcete rozvíjet své dovednosti a vydělat si krásné peníze? Odměníme Vás za vše, co se Vám povede!
BONUSY 27 000,-KČ
VOLNÉ VÍKENDY
28 DNÍ PLACENÉHO VOLNA
Náplň práce:
* Zjišťování potřeb zákazníků na odchozí lince innogy- voláte pouze STÁVAJÍCÍM zákazníkům
* Představování produktů innogy
* Zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
* Retence, akvizice a reakvizice zákazníků
* Spolupráce s dalšími odděleními v rámci firmy
Jiné výhody
*nástup přímo do kmenového stavu společnosti
*propracovaný tréninkový plán se špičkami v oboru
*mzdu ve výši až 23 800-35 000,-Kč
*28 dní volna
*zkrácená pracovní doba
*směny: 3 x týdně 8 – 16, 1x týdně 11 – 19 a 1x týdně 9 – 17 hod.- jen v týdnu!
*stravenky (80 Kč/den)
*rychlý kariérní růst- v rámci měsíců na vyšší pozice
*nové dynamické pracovní prostředí pro zaměstnance (k dispozici relaxační místnost, kuchyňka s kávovarem…)
*možnost prohlédnout si po domluvě pracoviště ještě před výběrovým řízením