Administrativní pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Bude fajn, pokud dobře zvládnete:
- komunikaci se stávajícími a potenciálními klienty (kontakt klienta po jeho vlastní registraci na webu firmy + jeho následná podpora)
- nebudete se bát pracovat samostatně i v týmu
- komunikovat s klienty firmy - hlavně po telefonu a e-mailu, ale občas i osobně v sídle firmy, navrhovat vhodné obchodní strategie a postupy apod.
- reporting a zpětnou vazbu vedoucímu týmu
Kandidátům nabízíme velmi podrobné zaškolení, možnost profesního růstu, profesionální vedení, poradenství, a po zapracování pružnou pracovní dobu.
Jiné výhody
Co Vám za to nabídneme?
- zázemí jedné z nejúspěšnějších mezinárodních společností v oboru, proto se o práci nebudete muset bát
- garantovanou FIXNÍ MZDU + bonusy, s možností ovlivnit příjem vlastní prací (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 20-35 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- velmi hezké a moderní kanceláře a pracovní prostředí s výhledem na celé město
- přátelské a profesionální vedení a tým kolegů
- zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci s možností významného profesního růstu
- možnost nastartování nové kariéry - získání pracovních zkušeností i pro kandidáty bez praxe
- širokou možnost osobního a profesního rozvoje
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem