Administrativní pracovník, referent, Odborný prodejce, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Lokality: Ostrava, Karviná
Jedna z nejstabilnějších a největších společností hledá nové členy svých zákaznických týmů. Na všech pozicích je možnost uzavřít pracovní smlouvu přímo v kmenovém stavu společnosti a rozjet svou kariéru s jistotou dobrého výdělku a stabilní práce. Zákazníky nikdy k ničemu nenutíme, a proto se k nám sami vracejí. Nabídneme Vám spoustu bonusů a příjemné pracovní prostředí! Přidejte se k nám a zkuste vybudovat svou kariéru u nás.
Co zde budete dělat:
• telefonicky, případně mailem nebo přes chat řešit požadavky klientů – zálohy, platby, odečty
• Představovat produkty konzultativní formou (zákazníky k ničemu nenutíme!) s cílem prodávat a mít tak vyšší odměny
• Zajišťovat potřebnou administrativu spojenou s chodem call centra
Jiné výhody
• Nástup přímo do kmene!
• Práci na HPP v zákaznickém centru společnosti innogy
• Školení vedené opravdovými profesionály v oboru
• Fixní nástupní mzdu od 16 000,- s možností variabilní složky ve výši 15% nebo 20% z fixu
• 28 dní volna
• stravenky ve výši 80,-/den
• Benefitní balíčky: START- finanční podpora ve výši 21 000 Kč v prvním roce + produktový balíček 27 000 Kč
• Provize za uzavřené smlouvy – neomezená výše příjmu!
• propracovaný systém kariérního růstu
• práci vždy jen 5 dní v týdnu