Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office
Místo práce: Brno-město, Brno-venkov
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavním úkolem této pracovní pozice je aktivní budování a rozvoj vztahů s klienty společnosti.
Další náplň práce:
- zajišťování technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
Jiné výhody
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Brna)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně IČO, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení vlastních komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- aktivní podporu nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- možnost zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s možným kariérním postupem
- práci v dobrém a pracovitém týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem