CRM specialista, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: 01.11.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše nová role
Hlavní náplní je administrace CRM systémů, kdy budete komunikovat s interními uživateli a poskytovat rady, jako jsou návrhy na zlepšení a implementace do systému. Na této pozici se setkáte i s rutinními úkony - údržby databází a další administrativní úpravy v CRM systému.
Co očekáváme?
Pokud jste prozákaznicky zaměřený a baví Vás hledat nové cesty v interních systémech atp. jste ideální kandidát. Na této pozici je potřebné mít předchozí zkušenosti v oblasti CRM, analytické myšlení a komunikační dovednosti. Ukončené vysokoškolské vzdělání v oblasti IT je velkou výhodou.
Jiné výhody
Co nabízíme?
Stravenky, občerstvení na pracovisti, systém cafeterie s možnosti čerpat různé benefity, sick days, dovolená.
Možnost kariérního růstu v mezinárodní společnosti v lokalitě Praha - Stodůlky. Nástup je možný ihned.