Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT, Technik
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: 01.11.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pokud se orientujete v technice a baví Vás práce s počítači, pak je tato pozice pro Vás. Na tuto pozici je potřeba mít ukončené středoškolské vzdělání, ideálně technického směru. Hledáme analytického člověka, který bude motivovaný k řešení a diagnostice nastalých problémů (častá komunikace s techniky). Zároveň byste měl mít dobrou znalost anglického jazyka, německý jazyk je velkou výhodou. Tato pozice v rámci směnného provozu nabízí 15 pracovních a 15 volných dní v měsíci (12-ti hodinové směny - krátký a dlouhý týden).
V rámci evropských zákazníků budete poskytovat podporu pro chladící a mrazící zařízení, budete zodpovědný za identifikaci a následný návrh řešení problémů, současně budete komunikovat s technikem na místě.
Jiné výhody
Nabízíme zajímavou pozici v přátelském týmu, atraktivní mzdové ohodnocení, příspěvek na dovolenou, týden dovolené navíc, stravenky a další. Lokalita společnosti je Praha 6.