Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste zkušený vedoucí obchodní skupiny a chcete být partnerem pro rozvoj významných firem v Olomouckém kraji?
Potom Vás určitě zaujme zodpovědná vedoucí pozice na pobočku personální agentury v Olomouci!
BRANCH MANAGER - HR SLUŽBY * Zodpovědnost za plnění týmového plánu obratů
* Zajištění zakázek pro pobočku a uzavírání obchodních smluv
* Nábor a adaptace pracovníků na pobočce
* Hledání kandidátů, oslovování a pohovory na vybrané pozice
* Zodpovědnost za dodržování firemních interních pravidel práce na zakázkách a v systému
* Kontrola pracovních aktivit pracovníků v týmu
* Kontrola zajištění dat k fakturacím pro ekonomický úsek a řešení s neplatiči
* Aktivní sledování trendů v HR a strojírenských oborech v regionu
* Spolupráce s oborovými institucemi, školami, úřady
* Účast na poradách vedení
* Zajištění provozních záležitostí na pobočce (IT, pošta, auto, úklid)
* Administrativa (nástupy, odchody, školení, reporty)
Jiné výhody
* HPP s fixní mzdou a k ní provize dle výsledků týmu
* Příležitost podílet se se svým týmem na rozvoji a růstu významných firem v Olomouckém kraji
* Zázemí největší české personální agentury s působností po celé ČR
* Kancelář v moderním budově v dobré dostupnosti pro klienty s velkým parkovištěm
* Stravenky a příspěvek na nealko občerstvení na pracovišti
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Jazykové kurzy
* Odborná školení k rozvoji klíčových dovedností
* Notebook a telefon k soukromému využití
* Místo práce: pobočka sídlí v Olomouci, z této pobočky pečujeme o klienty v celém Olomouckém kraji a v několika případech s přesahem do Pardubického a Zlínského kraje