Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ref. č.: 20-28-245733. Máš komunikativní ANGLIČTINU?Nemáš moc zkušeností, ale baví tě práce s dokumenty a finančními daty? Lákají tě velké stabilní firmy a mezinárodní prostředí, kde využiješ jazyky?Umíš si práci dobře zorganizovat, takže oceníš flexibilní pracovní dobu?
ANO? Pak jsi to ty, koho právě hledáme! Pošli nám svůj životopis a poznej nové přátele i zkušené profesionály, kteří s tebou budou sdílet své zkušenosti a mnohé se od nich naučíš.
Mezi tvé hlavní zodpovědnosti bude patřit:
Zpracování účetních dokladů jako jsou faktury, objednávky, účtenky atd., jejich kontrolu a zadání do systému
Asistenci při měsíčních závěrkách a přípravě reportů
Komunikaci s interními i externími klienty, zodpovídaní otázek týkajících se finančních výsledků i účetních dokladů
Dodržování interních procesů a procedur
Jiné výhody
Na jaké benefit se můžeš těšit?
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)
5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
2 placené dny na externí školení
Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
5 týdnů dovolené
Stravenky
Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
Zaměstnanecké slevy
Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
Teambuildingy a zaměstnanecké akce
Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)