Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ref. č.: 20-28-245731. Oblast: FINANCE- ŘÍZENÍ FINANČNÍ ZDROJŮ - TREASURY Jazyky: plynulá ANGLIČTINA (španělština výhodou)Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)Společnost: Mezinárodní
Pokud máte relevantní znalosti či zkušenosti v oblasti FINANCÍ či ÚČETNICTVÍ, pracujete v Excelu a zvládáte funkce a kontingenční tabulky, hledáme právě vás!
Jako Treasury specialista budete:
zodpovídat za zúčtování bankovních transakcí
kontrolovat veškeré bankovní transakce nahrané do systému SAP, dohledávat případné rozdíly a řešit nesrovnalosti,
připravovat platební příkazy, řešit schvalování plateb a s tím související komunikaci,
účtovat o přecenění bankovních účtů vedených v cizích měnách,
provádět měsíční odsouhlasení zůstatků na bankovních účtech se zůstatky v hlavní knize,
zpracovávat cash flow, predikce a reporting,
komunikovat napříč všemi odděleními
Jiné výhody
Na jaké benefit se můžete těšit?
Flexibilní začátek a konec pracovní doby
Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)
5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
2 placené dny na externí školení
Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
5 týdnů dovolené
Stravenky
Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
Zaměstnanecké slevy
Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
Teambuildingy a zaměstnanecké akce