Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor
Místo práce: Ostrava-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek, práce na dohodu
Termín nástupu: 21.07.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Absolvování 6. týdenního školení, které ti hradíme a to včetně mzdy (16.000Kč fixní i 1.500 - 2.000Kč variabilní mzdy + stravenky)
- Řešení dotazů zákazníků společnosti Vodafone (příchozí linka)
- Cílení na potřeby zákazníka a jeho využívaných služeb u Vodafone
- Práce s PC a systémem, při hledání informací o zákazníkovi a produktech
- Spolupráce s team leaderem, senior operátorem a tvým týmem v případě, kdy si nebudeš vědět rady
- Rozšíření zákazníkovych služeb o nové (pro každého zákazníka na míru)
- Pracujeme od PO-NE
- Typy směn: ranní, odpolední, noční (1x měsíčně), víkendové a 1x týdně dělená
- Možnost i 12 h. směn, program flexi směn - každá změny směny 200 Kč bonus pro tebe
- Rozpis směn na 3 týdny Vám plánujeme 14 dní předem
Jiné výhody
Mzda ve školení se skládá z:
- Fixní mzda 14.000Kč
- Bonus pro nováčky 2.000Kč po dobu prvních 3 měsíců
- Variabilní mzda za školení 1.500 - 2.000Kč
Po školení Vás čeká ještě vyšší mzda:
- Fixní mzda 14.400Kč
- Bonus pro nováčky 2.000Kč po dobu prvních 3 měsíců od nástupu
- Bonusové ohodnocení kvality práce 20% a více - 4.000Kč
- Finanční ohodnocení za rozšíření služeb zákazníka – 4.000 – 15.000Kč (výše mzdy je bez limitu)
- Naše mzda je bez limitu a proto si odnášíte domů od 20.000Kč do 30.000Kč a více
Benefity:
- Zaměstnanecký tarif Red LTE Premium se slevou (neomezené volání, SMS a 10 GB dat na surfování po netu)
- K tarifu získáte i SMARTPHONE!
- Stravenky v hodnotě 70Kč, tedy měsíčně 1.600Kč
- Flexipassy v hodnotě 8.000Kč (odměna za nadstandartní pracovní nasazení a skvělou docházku)
- 500 Kč bonus za odbavování hovorů v cizím jazyce
- Zkušební doba pouze 7 týdnů
- Multisport karta na každodenní vstup do posilovny, sportovní zařízení, koupališť
- Podpora kariérního růstu (Senior operátor, Team leader, Sales operátor)
- Přátelská atmosféra a práce v moderním prostředí
- Výhry v kafeterii (bodový systém, kdy získáváte odměny od snídaně s manažery po parkovací místo anebo den volna navíc)