Administrativní pracovník, referent, Specialista pro vzdělávání
Místo práce: Brno-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: asap
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste organizační typ a rádi byste používali v práci maďarštinu a angličtinu? Hledáme kandidáta na pozici Training Coordinator, který bude zajišťovat administrativní podporu školení pro firemní zaměstnance v České republice, Slovensku a Maďarsku. Jedná se o dynamickou práci, která obnáší komunikaci se školiteli, ubytovacími zařízeními, či cateringovými firmami v různých jazycích, zajištění učebních materiálů a jinou administrativní podporu tak, aby školení proběhlo podle plánu.
Dále Vás čeká:
• mapování tréninkových plánů, výběr vhodných školitelů pro zaměstnance,
• organizace školení,
• zajištění aktivit směrem k účastníkům školení (pozvánky, řešení dotazů, upomínky, zrušení, rezervace hotelu, restaurace),
• používání a údržba PDC systému (People Development Center - záznamy o výcviku, psaní reportu),
• údržba intranetu,
• podílení se na přípravě výukových materiálů,
• hodnocení školení a zpracování výsledků.
Jiné výhody
Náš klient nabízí:
• 5 týdnů dovolené,
• stravenky,
• zvýhodněné mobilní balíčky,
• systém benefitů Cafeteria v hodnotě 12 000 Kč ročně (možnost zakoupení služeb, dovolené, apod.),
• průběžná školení v rámci pracovní pozice, možnost certifikace ACCA,
• příspěvek na penzijní či životní pojištění,
• příspěvek na jazykové kurzy v hornotě 6000 Kč ročně,
• možnosti kariérního růstu.
• multikulturní prostředí.