Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ref. č.: 20-12-244130. Hledáte pracovní příležitost, kde si svou práci budete organizovat sami? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Nejste spokojeni s Vaším současným zaměstnavatelem? Máte zájem pracovat pro nejúspěšnější personální agenturu v České republice a podílet se tak na jejím růstu?
Pokud ano, tak čtete inzerát v pravý čas, protože právě posilujeme naši pobočku Business Services!
V rámci spokojenosti, dobrých referencí našich mezinárodních klientů a neustále přibývajícím projektům rozšiřujeme náš tým. Pokud se chcete posunout v rámci Vaší kariéry, získat nové zkušenosti a stát se součástí jedničky na trhu, pak zvažte naši příležitost.
Člověk hlásící se na pozici do naší společnosti bude mít možnost participovat podle zkušeností a zaměření na různorodých mezinárodních projektech.
Mimo jiné bude náplň práce obsahovat:
Inzerci pracovních pozic (tvorba a správa inzerátů skrze webové stránky)
Preselekci životopisů a následné vedení pohovorů s uchazeči (z tuzemska i ze zahraničí), podávání zpětné vazby a průběžné komunikace
Práce na svěřených projektech u stávajících klientů
Zodpovědnost a zajištění komplexního náboru zaměstnanců pro naše klienty (koordinační činnost mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli)
Příležitostná obchodní jednání s klienty, návrh optimálních řešení, rozvoj obchodních vztahů a navazování úzkých profesních vztahů
Volit a realizovat náborovou strategii na jednotlivé projekty
Průběžný reporting a související administrativní činnost spojená s výkonem práce
Monitorování situace na trhu práce
Spolupráci s univerzitami a jazykovými instituty
Možnost participovat na různorodých projektech na základě zkušeností a zaměření
Účast na zajímavých konferencích
Příležitostná účast na pohovorech ve firmách
Práce se sociálními sítěmi
Práce u nás Vás bude bavit, pokud:
Baví Vás podporovat kolegy v týmu a zároveň přispívat ke spokojenosti našich klientů
Máte rádi přátelskou a uvolněnou atmosféru
Rádi navazujte dlouhodobé vztahy, jak s kolegy, tak i klienty/partnery
Jste ambiciózní a rádi dosahujete stanovených cílů
Rádi využíváte cizí jazyk/y na denní bázi
Vítáte mezinárodní prostředí
Nevadí Vám práce v dynamické společnosti
Rádi byste se interně posunuli v kariéře
Jste kreativní – baví Vás přicházet s novými nápady
Máte zájem pracovat pro jedničku na trhu v rámci Business Services
Během pracovních zkušeností získáte mnoho zajímavých kontaktů a budete se potkávat se zajímavými lidmi z nadnárodních společností. Těšíme se na zaslané životopisy všech, kteří by rádi rozšířili a posílili náš tým!
Pro více informací se můžete podívat na naše webové stránky: www.grafton.cz/o-nas/
Jiné výhody
A co Vám nabídneme my?
Atraktivní finanční ohodnocení (zahrnující bonusový systém)
Široká škála zaměstnaneckých benefitů (6 dnů placeného volna, další placené volno při splnění stanoveného cíle, příspěvek na volný čas, jazyková výuka, mobil pro soukromé účely, dárek k narozeninám, volnočasové poukázky, stravenky a další jiné)
Pomoc s odborným zaškolením, dlouhodobé vzdělávání a podpora osobního rozvoje (častá průběžná školení a zvyšování kvalifikace)
Možnost Home Office
Možnost kariérní postupu
Firemní teambuildingy
Kanceláře v centru Prahy - Náměstí Republiky