Referent zákaznického servisu

Nabídka pracovní pozice od 24. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Je na Vás spoleh a v práci jste pečlivý/á? Jste nastavením optimista a nic Vás nerozhází? V komunikaci umíte být asertivní a při řešení problémů a požadavků důsledný/á? Pokud ano, napište nám, rádi se s Vámi sejdeme. Předchozí zkušenosti demonstrující, že umíte komunikovat (např. ze zákaznické linky, servisního oddělení, oddělení reklamací apod.) vítáme! A pokud máte zkušenost z oblasti pojištění, práva a/nebo logistiky tím lépe.

Klientem je logistická firma, zákaznické oddělení tedy řeší reklamace a škodné události ve vztahu s dopravci, komunikuje napříč firmou a nový kolega/nová kolegyně bude kontaktní osobou pro vedoucí různých oddělení z ostatních poboček v ČR. Prostřednictvím e-mailu bude také ve spojení se svými zahraničními kolegy.

Tým u klienta je tříčlenný a i proto je pro jeho stávající členy důležité, abyste si vzájemně sedli. Hledají parťáka, někoho, kdo k nim zapadne a bude do práce chodit rád.

Vaším úkolem bude:

- přijímat veškeré podklady k reklamacím a škodním událostem
- vést evidenci reklamací a škodních událostí vzniklých při mezinárodní i vnitrostátní přepravě
- připravovat základní právní podklady dle požadavků nadřízeného
- provádět základní poradenskou činnost pro jednotlivé pobočky

Od nového člena týmu chceme:

- SŠ/VOŠ, právní nebo dopravní obor výhodou
- AJ B1-2 (schopnost domluvit se)
- samostatnost, pečlivost
- ochotu denně řešit ne vždy příjemné záležitosti
- kultivovaný mluvený projev, schopnost naslouchat a vést efektivní komunikaci

Od našeho klienta můžete očekávat:

- propracovaný plán zaškolení, který Vám pomůže během prvních měsíců
- společnost, kde je vzájemná spolupráce založená na důvěře
- příjemné, moderní prostředí nadnárodní společnosti
- 5 týdnů dovolené, 2 dny na zotavenou, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní pojištění a mnoho dalších výhod (firemní akce jako letní grilování či společné sportovní a kulturní aktivity, karta Multisport, možnost využívat firemní fitko přímo v místě pracoviště)

Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody

Místo výkonu práce: Praha - západ

V případě zájmu zašlete Váš profesní životopis na níže uvedený kontakt, obratem Vás budeme kontaktovat.

Doba určitá se po 1 roce překlápí na smlouvu na dobu neurčitou, jde o firemní standard.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Telekomunikace

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services